Наші Послуги
професійно і якісно

Реєстрація ПП

Приватне підприємство (допустима скорочена форма – ПП) діє на основі приватної власності однієї чи декількох фізичних осіб (громадян України, іноземців, осіб без громадянства). Також учасником ПП може виступати юридична особа. Проте, як показує практика, найчастіше ПП реєструються в якості окремої організаційно-правової форми, де одноосібним учасником виступає конкретна фізична особа. Діяльність таких суб’єктів господарювання здійснюється на основі використання найманої праці робітників або ж особистої праці учасника.

Як зареєструвати приватне підприємство без проблем та зайвих втрат часу? Вихід є – замовляйте послугу «Реєстрація ПП» у Сlever Сonsulting. При цьому Ви отримаєте:

  • ґрунтовну детальну консультацію щодо алгоритму державної реєстрації підприємства;
  • поради у виборі видів діяльності відповідно до баз КВЕД;
  • оформлення необхідної документації – протоколів учасників та Статуту підприємства, заяв;
  • оплату обов’язкових зборів, що пов’язані з державною реєстрацією підприємства;
  • реєстрацію підприємства в реєстраційній службі;
  • постановку на облік підприємства в контролюючих органах;
  • виготовлення печатки;
  • допомогу при відкритті розрахункового рахунку в банку;
  • комплексний пакет установчих документів і документів, що юридично підтверджують факт державної реєстрації підприємства.

Перелік необхідних документів та інформації для реєстрації ПП:

  • копія паспорта та ідентифікаційного коду учасника ПП (якщо таким учасником є фізична особа);
  • копія свідоцтва або виписка про державну реєстрацію та Статуту (якщо учасником є юридична особа);
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду майбутнього директора підприємства;
  • назва для новоствореної юридичної особи;
  • розмір Статутного капіталу в гривневому еквіваленті та розподіл його часток між учасниками;
  • види економічної діяльності ПП відповідно до кодів за КВЕД;
  • юридична адреса підприємства.

Також у Сlever Сonsulting можна замовити послугу «Внесення змін до установчих документів». Перереєстрація ПП або внесення змін до установчих документів в більшій частині залежить від суті цих змін і проводиться на підставі наданої клієнтом інформації та документів. Після обговорення наданої клієнтом інформації щодо перереєстрації, формується детальний перелік необхідних документів, проводиться їх оформлення і безпосередньо сам процес перереєстрації в державних органах. Отже, разом з нами Ви можете здійснити:

  • внесення змін до установчих документів, а саме: зміна назви юридичної особи, зміна кількості учасників, збільшення або зменшення статутного капіталу, призначення іншого директора, перереєстрація юридичної адреси підприємства та заміна видів діяльності;
  • внесення актуальних змін щодо видів діяльності (за КВЕД) без внесення змін до Статуту підприємства;
  • отримання виписок, довідок, витягів з реєстраційної служби, а також подача необхідних підтверджуючих відомостей у державні органи.

Довірившись Сlever Сonsulting, тим самим Ви заощаджуєте свій час і позбавляєте себе від необхідності відвідувати відповідні державні органи.