Наші Послуги
професійно і якісно

Реєстрація ТОВ

Товариство з обмеженою відповідальністю (допустима скорочена назва ТОВ) – це форма здійснення комерційної діяльності підприємства, при якій учасником може виступати одна або декілька осіб. Статутний капітал ТОВ при цьому розподіляється між учасниками на частини, що власне і передбачено у Статуті. Товариство – найбільш розповсюджена організаційно-правова форма господарської діяльності у нашій країні. Чинне законодавство дозволяє реєстрацію ТОВ фізичною особою, що являється одноосібним учасником. Таким чином, одна людина є і керівником, і бухгалтером, і учасником.

При замовленні послуги «Реєстрація ТОВ» від компанії Сlever Сonsulting Ви отримаєте:

  • всебічну консультацію щодо порядку здійснення реєстрації;
  • допомогу під час вибору видів економічної діяльності підприємства за КВЕД;
  • оформлення всієї, передбаченої чинним законодавством, установчої документації (а саме: протоколів учасників та Статуту) товариства;
  • підготовку необхідних документів для проходження реєстрації;
  • оплату визначених законодавством зборів за державну реєстрацію ТОВ;
  • реєстрацію товариства у реєстраційних службах;
  • постановку підприємства на облік у контролюючих органах;
  • допомогу у виборі найбільш зручної та вигідної для клієнта системи оподаткування;
  • реєстрацію платника ПДВ (у разі необхідності);
  • реєстрацію РРО (в разі необхідності);
  • отримання ліцензій (в залежності від виду діяльності);
  • допомогу у виготовленні печатки;
  • консультацію та сприяння при відкритті розрахункового рахунку в установі банку;
  • повний пакет установчих документів та документів, що підтверджують факт державної реєстрації ТОВ.

Для реєстрації ТОВ необхідно:

  • обрати склад учасників і директора;
  • визначитися із розміром статутного капіталу та розподілом його часток між учасниками, порядком його формування;
  • визначитися щодо юридичної адреси;
  • вибрати назву підприємства;
  • обрати певну кількість видів економічної діяльності відповідно до бази КВЕД;
  • визначитися з оптимальною системою оподаткування;
  • підготувати необхідні документи і звернутися до державного реєстратора за юридичною адресою ТОВ;
  • учасники повинні бути присутніми при підписанні статуту та довіреностей (якщо засновникам потрібен нотаріально завірений Статут);
  • директор має бути присутнім у держреєстратора та при відкритті банківського рахунку.

Необхідні документи для реєстрації товариства:

  • від учасників – фізичних осіб: копії паспортів та ідентифікаційних кодів;
  • від учасників – юридичних осіб: копії свідоцтв або виписок про реєстрацію і статутів;
  • від директора: копія паспорта та ідентифікаційного коду;
  • рішення про відкриття ТОВ, підписане всіма його учасниками (протокол зборів учасників);
  • статут.

При наявності всіх документів зі сторони клієнта, Сlever Сonsulting буде дотримано порядок реєстрації ТОВ відповідно до вимог чинного законодавства України.

Також компанія Сlever Сonsulting надає послугу «Внесення змін до установчих документів» для вже існуючого підприємства. ТОВ в межах чинного законодавства може провести зміни в статуті, змінити свою юридичну адресу (місцезнаходження), змінити розмір статутного капіталу або його часток між учасниками, змінити найменування, змінити директора або учасника. Перереєстрація ТОВ має відповідну процедуру, яка передбачає збір необхідних документів, належним чином їх оформлення і подачу до відповідних державних органів. За Вашою вимогою ми можемо:

  • внести зміни до установчих документів (змінити назву юридичної особи чи учасників, змінити інформацію щодо розміру статутного капіталу або розподілу його часток між учасниками, змінити відомості про директора, місцезнаходження чи види діяльності підприємства);
  • внести зміни до переліку зареєстрованих видів діяльності (КВЕД), не вносячи при цьому жодних змін до Статуту;
  • отримати потрібні виписки, довідки, витяги з реєстраційної служби;
  • подати підтверджуючі відомості в реєстраційну службу.

Сlever Сonsulting допоможе Вам уникнути неприємних моментів, пов’язаних із чергами в коридорах державних органах.